امروز 28 فروردین ماه 1403 خوش آمدید
نسخه 3.132 منتشر شد

سلام ، بعد از مدت ها توانستیم نسخه جدیدی از برنامه را ارائه بدیم ، در این نسخه بیشتر سعی شده مشکلات برنامه رفع شود تا ظاهر برنامه! متاسفانه به دلیل برخی مشکلات مجبور به تغییر شناسه رایانه شدیم کسانی که نسخه قبلی برنامه را خریداری کرده اند حسابشان را مجددا برای نسخه جدید، شارژ کردیم و بابت این زحمتی که به شما دادیم عذرخواهی میکنیم. در ادامه لطفا به نکات زیر توجه کنید:

نزدیک به یک ماه از انتشار نسخه جدید میگذرد و متاسفانه عده زیادی از کاربران هنوز برنامه را بروز نکرده اند! این کار باعث دلسر شدن ما میشه ،شاید حتما برنامه دیگر نیازی به بروز شدن ندارد ;)
 فایل آموزش برنامه را تهیه و مطالعه کنید مطمئنا کار با برنامه برای شما آسان تر میشود.
اکثر کاربران فقط از قسمتِ دفترچهِ تلفنِ برنامه استفاده میکنند ، از قسمت یادداشت ها و یادآوری ها استفاده نمیشود.
لطفا مشکلات و سوالات خود را از طریق حساب کاربری خود در سایت reg.jazzab.net مطرح کنید. اگر هم به هر طریقی میخواهید پیام خود را انتقال بدید ،ایمیل / رایانامه خود را با دقت درج کنید تا امکان ارسال پاسخ برای ما فراهم باشد.
اگر تمایل به حمایت ما و خرید برنامه را دارید لطفا قبل از خرید نحوه خرید و ثبت نرم افزار را مطالعه کنید. اگر اقدام به خرید برنامه را کردید بعد از خرید حساب بانکی خود را چک کنید. شاید شما دوبار اقدام به خرید برنامه کرده باشید و هر دوبار وجه از حساب شما کسر شده است! سایت جذاب وجه مازاد را به حساب شما عودت میدهد.

ممنون از توجه شما
سیدامیر جذاب

 
ارسال دیدگاه
برای ارسال دیدگاه باید عضو سایت شوید، برای عضویت در سایت کلیک کنید